seowalk

תחום קידום האתרים הולך ומתפתח וכמו כן – טכניקות הקידום משתכללות ככל שהתחרות בענף גוברת וככל שגוגל משנה את הקריטריונים של האלגוריתם שלה. מקדם אתרים מקצועי נמדד בשיעור הצלחתו להביא את האתר למיקום גבוה ככל הניתן בדף התוצאות, אך עליו לבצע זאת בדרכים כשרות ונכונות שלא ישפיעו לרעה על מיקום האתר בהמשך. יש טכניקות רבות לקידום האתר אך ככלל, על מקדם האתרים לבצע אופטימיזציה של האתר, לחקור את השוק והמתחרים בו פעיל העסק או הארגון, לבצע מחקר מעמיק של מילות מפתח וביטויי זנב ארוך, לשדרג את התכנים באתר וליצור קישורים חזקים.

אופטימיזציה של האתר

כבר בשלב בניית האתר יש לתכנן אותו כך שיתאים לקידום האתר בגוגל. במידה וללקוח יש כבר אתר קיים יבצע המקדם אופטימיזציה מקצועית ומעמיקה כדי לבדוק ולתקן שגיאות בקוד האתר, להוסיף מילות מפתח בקוד כך שהרובוטים של גוגל יוכלו לאנדקס נכון את הדפים באתר, לשדרג את התכנים ולהעלות תכנים רלוונטיים ואיכותיים בעלי ערך מוסף לגולשים, לשנות עיצוב במידת הצורך ולבצע פעולות נוספות כך שהאתר יהיה קל לניווט ויאפשר לגולשים למצוא את המידע אותו הם מחפשים בקלות ולשהות זמן ארוך באתר.

בנוסף, מקדם אתרים מקצועי יאפיין את צרכי הלקוח ויבדוק את המתחרים על מנת למתג את האתר והחברה וליצור בידול שיוביל ליתרון בענף. כדי לקדם את האתר ניתן לשלב קידום ממומן (PPC) על מנת ליצור חשיפה ממוקדת ללקוחות פוטנציאליים ולהגביר את תעבורת הגולשים לאתר.

התחייבות למיקום גבוה בתוצאות?

מקדם אתרים מקצועי ישאף למצוינות ולכן לא יכול הוא להתחייב בפני הלקוח על מיקום גבוה בדף תוצאות החיפוש משום שבסופו של יום, המנוע משתנה בכל זמן נתון ולא יכול להתמקד בתוצאה אחת בגלל סיבה כזו או אחרת, אף אחד ממקדמי האתרים המקצועיים שבשוק לא יכולים להתחייב, יתרה מכך, אסור להם לפי הנושא מפי גוגל בעצמם. מקדם האתרים יפעל בפלטפורמות שונות כדי לקדם את האתר, לדוגמה העלאת סרטונים ביוטיוב, פעולות קידום במדיה החברתית, שיווק האתר בכלי הפרסום של גוגל ובאמצעות טכניקות נוספות כמו הפצת מאמרים ויצירת קישורים לאתר, בעזרת נתונים נכונים של כל הנ"ל יכול הוא להשיג מיקומים גם מבלי להתחייב למיקומים או הישגים מיוחדים שלא בשליטתו.