המלצות גוגל לבחירת חברת קידום אתרים? יש דבר כזה!

מאת שמוליק דורינבאום


ggle

אם תבצעו חיפוש מעמיק בגוגל תוכלו למצוא עמוד מאוד נחמד שנמצא באתר של גוגל בכבודו ובעצמו. תגיעו בתקווה לעמוד הזה שנותן לכם עזרה במיוחד עבור בחירת חברת קידום אתרים, אכן יש דבר כזה!

נתחיל לאט, אם אתם רוצים מסמך ראשוני מגוגל אודות קידום האתר שלכם בגוגל אז מוזמנים ללחוץ על הלינק הבא להורדת המסמך, PDF שלם שגוגל הכינו עבור אותם אנשים שרוצים להבין קודם מה זה בכלל קידום אתרים בגוגל.

במידה ולא מצאתם את מה שאני מדבר עליו משום מה, הנה כמה טיפים מאת גוגל בעצמם אודות בחירת חברת קידום אתרים:

להורדת המסמך – PDF, מדריך לתחילת העבודה עם אופטימיזציה למנועי החיפוש של גוגל
תבינו, גוגל לא עיוורים – הם יודעים שאנשים יעשו את הכל על מנת להגיע לעמוד הראשון, אז הם יודעים שאם כבר אז לפחות שיעשו זאת בעזרת הנחיות מפורשות מגוגל. כך בעל האתר יודע גם מה הוא צריך לצפות מהאתר וגם מה הוא צריך לצפות מחברת קידום האתר שלו

גוגל תומכים בקידום אתרים

אתם צריכים לזכור תמיד, קידום אתרים זהו תחום שהתחיל מהכיוון הנחמד והתמים, להפוך אתר בסך הכל לאופטימאלי מבחינת הנראות והקוד שלו אל מול מנועי החיפוש. כלומר, להתאים את האתרים שבאינטרנט לקווים המנחים של גוגל. בצוות העובדים המסורים של גוגל אפשר למצוא את מאט כץ, אחראי צוות "ספאם אינטרנטי" בגוגל, בבלוג שלו ובכנסים רבים הוא מנסה (באמת משתדל הבחור) לעזור לבעלי אתרים ולחברות SEO להבין טוב יותר את המנוע המעורפל קלות של גוגל, כי למרות הסממנים הברורים של גוגל אודות התחום עדיין יש יותר מידיי שאלות שלא תמיד קל לפתור.

לבלוג של מאט כץ

אל תתרכזו איך להנדס את גוגל, תתרכזו בלסדר את האתר שלכם לפי הקווים המנחים של גוגל ושל התחום כולו. לא יודעים? תנו לי לעזור לכם: 054-7126629