cover2800

מהו עמוד פייסבוק, איך הוא עוזר לנו בפועל? בעיקר מיתוג, לא כל חברה רוצה שיהיה לה עמוד פייסבוק פעיל אבל לאלו שכן, הם עושים הכל בשביל לתגבר את הלייקים, אז הנה טיפ אחד קצר שיכול לעזור לכם להעלות את מספר הלייקים מבלי לקנות מFIVERR כמו ספאמרים.

בהגדרות העמוד, יש כפתור נחמד מאוד וקטן שעובד לפי אלגוריתם של "תן וקח", כלומר, פייסבוק מבקשים מכם אישור להציג בעמוד שלכם "המלצות לעמודים נוספים" או באנגלית "Similar Page Suggestions" (לא לגמרי בטוח בניסוח בעברית).

similiarpaeמה שפייסבוק אומרים בגדול, זה כך: "אנחנו עשויים להמליץ על הדף שלך כאשר גולש יבקר בעמוד רלוונטי לעמוד שלך, בתמורה, נציג עמודים רלוונטיים לגולשים שמבקרים בעמוד שלך"
similiarpageinfo

אז מן הסתם האופי הישראלי שלנו (במיוחד מול האופי הפייסבוקיסטי המוכר) אומר בקול רם "מה פתאום, אין סיכוי, תתרחקו לי מהדף יא עוכרי ישראל", מצד שני, אם תחשבו על זה רגע, אתם מקבלים חשיפה בחינם בתמורה לתת לעמודים חשיפה (לרוב ישראלים, תירגעו, זה לא שיראו עמוד של דעאש).

אז ניסיתי בעצמי

מי שלא מכיר את העמוד שלי, הוא נקרא "אל תתרבו" ואלו התוצאות שיצאו לי לחודש פברואר:

similiarpaferesults

2800 לייקים חדשים בתוך חודש, עם כל הכבוד לעמודים גדולים כמו "הצינור" או "YNET" שמקבלים לייקים כאלו ביום לפעמים בעזרת שיתופים אדירים לתכנים, אצלי זה מורגש. אני מקבל אותם אחד אחד. אז טיפ שלי אליכם, תפרגנו לאחרים, אם פייסבוק ימצא אתכם רלוונטיים לעמודים אחרים, תקבלו בחזרה באותה מידה.

רוצים לדעת איך עושים פרסום בפייסבוק? רוצים שאעזור לכם עם הקמפיין? דברו איתי. בכל מקרה, מוזמנים לעקוב אחריי בפייסבוק וכמובן לעשות גם אתם לייק לעמוד של @אל תתרבו)