גוגל מסבירים (שוב) איך בוחרים חברת קידום אתרים

גוגל הוציאו לפני כמה שנים טובות פוסט באתר הראשי שלהם, על איך לבחור חברת קידום אתרים, לדעת מה בדיוק גוגל הייתה מצפה מחברת קידום אתרים על מנת שאתם תוכלו לאתר כזו ולדעת שבחרתם נכון.

הפוסט הזה היה כקישור מכל חברת קידום אתרים (איכותית) בשביל להוכיח אחת ולתמיד לכל הספקנים האלו שם בחוץ, שכן, גוגל ממליצה לעבוד עם חברת קידום אתרים, בעיקר כי הם קוראים לזה רק SEO, משמע, "אופטימיזציה למנועי חיפוש" בעוד שאנחנו קוראים לזה בשם המופשט "קידום אתרים". מה ההבדל? אנחנו מתייחסים לזה בתור התוצאה הסופית בעוד שהם מתייחסים לתהליך.

בינואר 2015 כבר כתבתי פוסט שמדבר על זה עם קישור לעמוד הזה של גוגל ומאז אני עדיין מנסה להפריך את השמועה שגוגל לא אוהבת מקדמי אתרים, לאחרונה, גוגל שדרגו את העמוד הזה על חברות SEO ואף הוסיפו סרטון מעולה של מיילי, מתכנתת מסורה של מנוע החיפוש, שמסבירה איך בוחרים חברת קידום אתרים איכותית ואיך מתחמקים מחברת קידום בעייתית, אחרי הכל, יש לא מעט כאלה בחוץ.

גוגל (או לפחות מיילי) בעיקר מתמקדים במה שאיש הSEO אמור לעשות עבורכם, למשל, ברמה הטכנית, המקדם שלכם אמור לדעת איך לשפר את הנראות של האתר ברמה הטכנית, החל מתגיות פשוטות של כותרת ותיאור נכונים הנראים בדפי התוצאות ועד לסימון נתונים בקוד האתר למען אתרים מורכבים יותר כמו מרובי שפות, מרובי קהל וכד'. שלא לדבר על התאמה למובייל והתאמת התוכן של האתר ללקוחות פוטנציאלים.

גוגל מבקשים בסרטון שאם מה שהמקדם שלכם אומר, קיים גם במדריכים של גוגל, אחרי הכל, כל מה שקשור לעולם ה Onsite בתחום שלנו, כתוב בלא מעט עמודי הדרכה של גוגל.

הם מציעים שתבצעו ראיון אחד על אחד עם המקדם על מנת להבין ולהבהיר את מטרות העסק, אחרי הכל אם למקדם שלכם לא אכפת מאג'נדת העסק ומטרותיו, תעברו הלאה, זו בחירה בעייתית.

חלק חשוב שאתם, הלקוחות לפחות, תרצו לזכור, זה את החלק הזה במיוחד, החלק שבו גוגל ממליצים לכם לשאול את השאלות הנכונות:

מניסיון של מעל לעשור, אני יכול להגיד לכם שאני שמח מאוד על צעדים שכאלו מצד גוגל כי אם לקוחות מקשיבים באדיקות למה שכתבו החבר'ה בגוגל, זה יסנן לא מעט חברות SEO בעייתיות ובכך, אנחנו, מקדמי האתרים שעובדים קשה מאוד עבור הלקוחות שלנו – יקבל את הזרקור הנכון.

מוזמנים לדבר איתי ולהבין מה הכוונה שלי, וכמובן, מה התשובות שלי על כל השאלות כאן שגוגל הציגו. 054-7126629

הסרטון שמיילי מסבירה על הנושא הנ"ל: