חברות קידום אתרים, מי הן?

הקלישאה הגדולה ביותר נכונה, אם תזרקו אבן ברחוב, בטוח תפגעו במקדם אתרים. ישנם מקדמי אתרים עם שם "מפוצץ" שכזה שבעצם זהו בחור נחמד בן 17 שקרא מאמר על התחום והחליט שהוא "חברה בע"מ" ורוצה לקדם אתכם בין השעות החופשיות בסופ"ש שלו כשהוא חוזר מהצבא

שתבינו, אני מרצה על קידום אתרים כבר 5,6 שנים במכללות מוכרות (האקר יו, פסגות ועכשיו בקואליקס, מכללה עצמאית משלי) ואין ספק שאני רואה כמה יוצאים מקדמי אתרים חדשים לשוק, שלא תבינו אותי לא נכון – זה מבורך, אבל השאלה היא מה הם עושים עם ה"תואר" הכללי הזה, מקדם אתרים. האם לטובה? או שמא לניצול?

אז יצרתי רשימה משלי, רשימת חברות קידום אתרים שאף אחד אחר לא יוכל להגיד לי שהם טובים או רעים, איכותיים או לא מספיק מקצוענים, מי שרשום אצלי, הינה חברת קידום אתרים אשר הוכיחה את עצמה לא פעם ולא פעמיים וכנראה גם לא 10. חברות SEO היום צריכות לדעת לרכוש את הכבוד שלהם, במיוחד מאנשי שיווק כמוני שצריכים לעבוד מולם על בסיס שבועי כאשר הם יועצים לחברה כזו או אחרת, מדובר לפעמים בתקציבים ענקיים ללא כל הוכחת מקצוענות ועלינו, אנשי השיווק והייעוץ, לדעת לזהותם ולשים אותם במקומם או לבקש להחליף באיש מקצוע אחר.

אל תשכחו, אחרי הכל – אני מקדם אתרים כבר מעל לעשור, אבל ישנם כאלו שרוצים חברת קידום אתרים גדולה ומוכרת או שעובדת בצורת ניהול שונה, אני תמיד שמח להמליץ על חברים/מתחרים/קולגות. מוזמנים לדבר איתי לקבל את הרשימה המלאה שלי לחברות קידום אתרים מומלצות בארץ. בעיקר ממני. (וזה הרבה 😉 )

רוצים לקבל את הרשימה המלאה שלי? מוזמנים לדבר איתי ואתן לכם מספרי טלפונים ומיילים של האנשים הטובים ביותר בתחום כאן, אין סיבה ללכת לחברת קידום אתרים שרק אתמול התחילה את דרכה על מנת ש"תתגלח" עליכם, לא מגיע לכם פחות ממושלם בתקציבי SEO (שלא מתחילים בצורה רצינית פחות מ-4,000 ש"ח לחודש)

כמה באמת עולה קידום אתרים?