איך (והאם) הניוזלטר הפך להיות מיושן

ניוזלטר

מי שמכיר אותי יודע שאני מייעץ לא מעט לחברות גדולות / תאגידים וגם לחברות קטנות עד מאוד, אף אחד מהם כמעט לא מצליח לרגש אותי בכל הקשור לניוזלטר, תחשבו על זה, ניוזלטר זה קו ישיר אל הלקוחות הקיימים שלנו, מה אני מגלה? שיותר ויותר חברות גדולות דווקא משקיעות המון על השגת לקוחות חדשים מאשר שימור לקוחות קיימים.

ככל שהעולם הזה מתקדם יותר, כך אנחנו מבינים שיש עוד הרבה מאוד שיטות שאנחנו יכולים להשיג לקוחות חדשים, החל מעולם רשתות החברתיות ועד לעולמות השונים של האתרים הגדולים שיכולים לתת לנו תוכן במחירים מאוד נמוכים ועל ידי כך בעצם להשיג לעצמנו עוד קצת “PR” (משמע, יחסי ציבור).

בואו נדבר על זה רגע, מה בעצם אנחנו יכולים להשיג בניוזלטר?

  1. שיתוף של כל הדברים האחרונים שקיימים וקרו בתחום שלנו (בכל תחום, החל מאיפור ועד לשיטות חדשות שאנשים משפצים את הבית ברחבי העולם)
  2. מבצעים / מוצרים חדשים – גם אם אתם חושבים שהקהל שלכם הוא קהל חוזר ומכיר את כל המוצרים שלכם, כדאי לכם להזכיר אילו מוצרים יש לכם וכמובן, להראות גם הנחות על מוצרים חדשים שהייתם רוצים למשוך קהל, גם חדש וגם שמכיר אתכם.
  3. השקה של שירות חדש / התרחבות פעילויות
  4. כנסים קרובים של החברה או של התחום כולו, לאו דווקא שלכם אפילו, העיקר להראות שאתם בעניינים.
  5. בקשת משוב מלקוחות על הניוזלטר – אחד הדברים שלקוחות הכי אוהבים זה תשומת לב, תראו להם שאכפת לכם, כלומר תשאלו "האם אהבתם את המאמר האחרון שלנו? האם יש משהו שחסר לכם? האם יש משהו שהייתם מעדיפים לקבל מאיתנו חוץ מכסף?" ללא ספק חשוב ומובהק בתור יתרון

יש לא מעט דברים שאפשר להשתמש בהם על מנת לגרום ללקוח שלכם להגיד "הם זוכרים אותי ועדיין אכפת להם ממני", גם אם זה "רק" בגלל הפקת ניוזלטר, אחרי הכל בשביל מה נועד הניוזלטר אם לא בשביל תקשורת רצופה עם הלקוח, גם כשהוא אפילו כבר לא לקוח שלכם, הוא עדיין יכול לראות אתכם בתור אוטוריטה בנושא של התחום שלכם.